Uanset om I er mødt med et krav til at I skal have et alarmsystem, eller I selv synes det er det mest fornuftige, så er det vigtigt du vælger det rigtige system. Vi har alt lige fra tyverialarmer forbundet til kontrolcentral, rumsensorer og sirener til komplekse løsninger med vibreringsdetektorer, trykmålere, glasbrudsdetektorer, perimetersikringer og tågekanoner.
Hvorfor et alarmsystem gennem BeSafe?
Vi vil gerne høre nærmere om jeres udfordring.
Medarbejderne fra BeSafe, har optrådt MEGET professionelt og kundevenligt igennem alle de opgaver vi har haft sammen. Såvel i forhold til rådgivning før arbejdets igangsættelse, som efterfølgende dialog og selvstændig håndtering af fremdriften. Og installationerne er selvfølgelig altid blevet udført på et kvalitetsmæssigt højt niveau
Ingen behov er ens. Vi tilpasser alarm- og sikringsløsninger, så de lever op til jeres krav. Vi har mange års erfaring med alle typer alarmsystemer og kan derfor rådgive om best-practices, de nyeste løsninger på markedet og hvordan det kan passe ind hos jer.
Alle alarmer er nemme at håndtere, kan styres via en app og kan samarbejde med andre systemer.
Har du også brug for videoovervågning, adgangskontrol, dørautomatik eller dørtelefoni, kan alle de systemer implementeres med det alarmsystem du vælger.
Hos BeSafe er kvaliteten af vores produkter og montering altid i top. Vi tilbyder altid:
Rådgvining af specialister
BeSafe er en professionel installatør og uafhængig af producenter. Vi kan vælge den rigtige alarm til lige netop dine behov, uden at gå på kompromis med produktet. Hos os er det altid jeres individuelle behov, der er vigtigst, hvilket også er grunden til, at vi ikke tror på standardløsninger.
Vi tilbyder kun professionelle alarmer til virksomheder, da vi står inde for både installationen men ikke mindst produktet. Vores kvalitetssikring sikrer samme høje kvalitet, uanset opgavens omfang.
Hvad består et alarmsystem af?
Et alarmsystem er opbygget af et antal forskellige detektorer, der programmeres uafhængigt af hinanden. Et alarmsystem til erhverv skal som minimum have sikret det vi kalder for "skallen" – alt det uden om det, der ikke skal være fri adgang til. Derfor vigtigt at der sidder åbningskontakter på alle døre i skallen. Det kan kombineres med eksempelvis bevægelsesdetektorer, sirener, betjeningspanel, glasbrudsdetektorer og meget mere.
Vi laver mange integrationer til alarmsystemer for erhvervslivet. Ofte installerer vi alarmer sammen med adgangskontrol, så brugerne får en brik til begge systemer.
Kan det integreres med tågesikring?
En tyverialarm kan kombineres med tågesikring, der betyder at hvis alarmen går, så fyldes lokalet med en maksimal mængde tåge i løbet af kort tid. Således blændes den uindbudte gæst.
Vi har mange års erfaring med sikring af ejendomme med både elektroniske og mekaniske sikringssystemer.
Da vi er uafhængige af producenter, kan vi vælge imellem de forskellige alarmsystemer og udvælge det system som passer lige netop jeres behov.
Hos BeSafe prioriteter vi kundernes tilfredshed som det absolut højeste, og vi vurderer hver enkelte alarmopgave individuelt, dette, da vi ikke tror på standardløsninger
Først og fremmest tager vi en dialog med jer, omkring jeres ejendom eller virksomhed. Vi besigtiger, og får lavet en plantegning over ejendommen. Vi tilføjer de anbefalede enheder
Plantegning sendes til jer for godkendelse.
Dernæst aftales dato for opsætning af alarmsystemet
Sætter vi os ned sammen og laver en forholdsordre, selvfølgelig med vores rådgivning.
En forholdsordre er en handlingsplan til hvad der skal ske, ved de forskellige alarmsignaler.
Det kan være i ønsker et opkald? Andre ønsker en vagtpatrulje. Vi er alle forskellige, Vi sørger for at reaktionsmønstret tilpasses
Vedligeholder I jeres sikkerhedsløsning med løbende serviceeftersyn, er i sikre på at alarmsystemet virker når det skal. Vi står selvfølgelig klar til netop dette, og tilpasser også serviceaftaler efter behov.
Vedligeholder I jeres sikkerhedsløsning med løbende serviceeftersyn, er i sikre på at alarmsystemet virker når det skal. Vi står selvfølgelig klar til netop dette, og tilpasser også serviceaftaler efter behov.
Med valget af BeSafe er du garanteret et mandskab med højt serviceniveau og mange års erfaring i sikringsbranchen
Vi er selvfølgelig også parat til at rykke ud ved akutte opgaver. Både indenfor normal arbejdstid, derefter tager vores døgnvagt over.
Få fuld kontrol over hvem der har adgang hvor og hvornår med et sikringssystem fra NOX.
NOX systemet er et fuldt integreret alarm og adgangskontrol system i et produkt.
Ajax alarmsystem, er det nye og meget innovative trådløse alarmsystem.
Produktet er godkendt af forsikring & pension, og kan dermed bruges til alle installationer.
SPC alarmsystem fra tyske vanderbilt er af højeste kvalitet, og fås op til sikringsniveau 20
du kan tilføje simpelt adgangskontrol til SPC tyverialarm
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål, så kontakt vores produktansvarlige, Mathias Rasmussen på +45 60 20 15 01
Mange mødes med krav til alarm fra forsikringsselskaber. Et alarmanlæg skal også leve op til specielle krav fra forsikringsselskaberne for at dække skader ved tyveri. Til det skal du bruge en certificeret alarminstallatør, som f.eks. BeSafe. Derudover har alarmer en stærk præventiv effekt, da klistermærke og skilte viser tyven, at stedet er sikret. Har virksomheden, som minimum, sikret det vi kalder for "skallen" – alt det uden om det, der ikke skal være fri adgang til – vil risikoen for indbrud være statistisk set være lavere. Derfor kan alarm til erhverv være en god idé.
Der findes mange kvalitetsalarmer til erhverv. Som udgangspunkt skal du vælge en alarm til erhverv, der er forsikringsgodkendt. Vi anbefaler også at den er forbundet til en kontrolcentral og at den kommer med app, som du kan se hændelseslogs på. Rådgivning kan hjælpe dig yderligere med at kortlægge dine behov. Alarmer fås i alle afskygninger med f.eks. perimetersikring, diverse detektorer som bevægelses og glasbrudsdetektorer, sirener, kontrolcentral og tågekanoner
Vores alarmer kan tilsluttes Securitas kontrolcentral med deres tilhørende vagtpatrulje. Er skaden sket, kan du kontakte os på vores døgnvagt. Vi har selvfølgelig vores egne alarmteknikere og låsesmede klar, og er skaden større end det, gør vi brug af vores samarbejdspartner LH Skadeservice.
Et nyt alarmsystem bidrager til at øge sikkerheden i jeres virksomhed. Det kan dog ikke stå alene. Et alarmsystem har en præventiv effekt, men det er også vigtigt at, der er en reaktion, hvis der skulle være en tyv på spil. Sker der noget uhensigtsmæssigt, sidder vores kontrolcentral (Securitas) klar til, proaktivt, at agere ud fra de forholdsordrer, der er aftalt. Det kan være kommunikere med de ubudne gæster, kontakte nøglemedarbejdere, ringe til politiet eller hvad der er aftalt.
Ja, alle nye systemer på markedet i dag tilbyder en app. Alt andet ville være useriøst. Vi guider dig naturligvis til at vælge rigtigt. I skal være bevidste om krav fra jeres forsikringsselskabet. Foreligger, der et højere sikringsniveau, kan der være begrænsninger for app-brug. -Alt det rådgiver vi selvfølgelig om så løsningen passer.
En kombination. Begge har sin ret. Videoovervågning vinder mere og mere ind, men alarmen har både en stærk præventiv effekt, samt en afskrækkende effekt, og er mere ligetil at komme i gang med.
Det kan det sagtens, og det er vi heldigvis eksperter i. Vi integrerer altid alarmsystemet ind i eksisterende miljø. Har du ikke adgangskontrol endnu? Det kan vi også hjælpe dig med. Vi laver disse løsninger til hverdag.
Det kan man altid, men er det nødvendigt? Det er vigtigt at lave en risikoanalyse, og ud fra den finde den rigtige løsning. Oftest kan et alarmsystem ikke stå alene, derfor anbefaler vi en kombination af videoovervågning, låsesystemer, adgangskontrol, gitre og meget mere. Kontakt os for at høre mere.
Vores løsninger er i de fleste tilfælde cloud-baserede, men kan også være klient-baserede, og er underlagt reglerne for GDPR. Hele processen omkring overholdelse af GDPR er velbeskrevet af alle vores producenter. Kontakt os gerne omkring dette.
BeSafe tilbyder adgang til vores velfungerende service- og beredskabsafdeling. Den står klar til at løse alle slags opgaver, også de akutte. Du vil blive mødt af en ekstraordinær service, uanset opgavens karakter. Vi skræddersyer serviceaftaler til lige præcis jeres behov.
Der er meget at vælge mellem, det er vi helt klar over. Du er altid velkommen til at ringe til vores produktansvarlige på +45 60 20 15 01, og høre nærmere. Vi tilbyder også at komme til dig, for at finde den rigtige sikringsløsning. Helt uforpligtende.
Få fuld kontrol over hvem der har adgang hvor og hvornår. Adgangskontrol er en effektiv metode til at administrere adgangsniveauerne i en virksomhed eller ejendom
Den rigtige dørlukker type er med til at gøre hverdagen nemmere – og giver tryghed og sikkerhed til dem der bruger bygningen. Automatiske dørlukkere bliver også brugt til at hjælpe gangbesværede og handicappede til en nemmere hverdag.
Mulighederne er mange inden for dørtelefoni og videotelefoni, og med de seneste teknologiske løsninger, kan man i dag, eksempelvis få opkaldene ind på mobilen, og samtidigt se, hvem der står på gaden. Vi leverer alt fra den klassiske dørtelefon, til den moderne, online-dørtelefon med inkorporeret video.
Der findes både mekaniske og elektroniske Låsesystemer (Adgangskontrol). Et mekanisk Låsesystem er den prisvenlige løsning
Vi anvender den nyeste teknologi på markedet med blandt andet AI teknologi. Moderne videoovervågning er meget mere end præventiv sikring, brug teknologien som et værktøj i hverdagen.
Både små og store projekter
Skriv endelig til os, vi sidder klar til at hjælpe