Uanset om I er mødt med et krav til at I skal have et alarmsystem, eller I selv synes det er det mest fornuftige, så er det vigtigt du vælger det rigtige system. Vi har alt lige fra tyverialarmer forbundet til kontrolcentral, rumsensorer og sirener til komplekse løsninger med vibreringsdetektorer, trykmålere, glasbrudsdetektorer, perimetersikringer og tågekanoner.
Vi er ISO9001/2018-certificeret og medlem af SikkerhedsBranchen. Du kan derfor regne med, at vi hver gang lever op til vores egen høje standard inden for opsætning af erhvervsalarmer til erhverv.
Hos BeSafe ønsker vi at yde en ekstraordinær service for vores erhvervskunder, og vi går aldrig på kompromis med hverken kvalitet eller valg af materialer. Vi rådgiver, monterer, vedligeholder og servicerer forskellige løsninger til dit nye alarmsystem til erhverv.
Hos BeSafe tilbyder vi desuden hele løsninger. Det betyder, at du kun skal nøjes med et enkelt telefonopkald for at få den fulde pakke inden for sikringsløsninger. Her kan du finde relevant viden om adgangskontrol, dørautomatik, dørtelefon, låsesystemer og videoovervågning.
BeSafe rådgiver, monterer, vedligeholder og servicerer alarmløsninger i Danmark. Vi tilbyder altid de nyeste, forsikringsgodkendte løsninger på markedet. Vi er ISO9001/2018-certificeret og medlem af SikkerhedsBranchen, og kvalitetssikrer alle vores leverancer gennem ensartede processer.
Vi tilbyder også adgang til vores velfungerende service- og beredskabsafdeling. Den står klar til at løse alle slags opgaver, også de akutte. Du vil blive mødt af en ekstraordinær service, uanset opgavens karakter
Hvad end I er mødt med et krav om et alarmsystem til erhverv eller helt selv (for den rolige nattesøvns skyld) ønsker det, så anbefaler vi altid, at I vælger det rigtige system til erhvervsalarmer. Det skal nemlig være tilpasset jeres behov, og det kan vi hos BeSafe hjælpe med! Vi tilbyder mange forskellige typer af erhvervsalarmer, og når I bestiller et alarmsystem til erhverv gennem os får I altid:
Hos BeSafe anbefaler vi altid, at man sikrer sig med en tyverialarm til erhverv. På den måde kan man være sikker på, at der ikke kan komme ubudne gæster på besøg, uden at det bliver opdaget.
Skal du bruge en alarm til butik – hvad end det er en tøjbutik, restaurant eller noget helt tredje – er der forskellige typer af erhvervsalarmer, som vi kan tilbyde dig.
Vi har alt lige fra en tyverialarm til erhverv, som er forbundet til kontrolcentral, rumsensorer og sirener til komplekse løsninger med vibreringsdetektorer, trykmålere, glasbrudsdetektorer og perimetersikringer.
Vi tilbyder ligeledes en alarm med tågesikring, som på kort tid, vil fylde rummet med tåge. Dette skærmer tyveknægtenes udsyn, og kan være en rigtig fornuftig løsning som et alarmsystem til erhverv. Vi står klar til at rådgive dig i det bedste alarmsystem til erhverv, som passer til jeres behov.
Vi tilbyder adgang til vores velfungerende service- og beredskabsafdeling. Den står klar til at løse alle slags opgaver – også de akutte. Hvis du bliver udsat for indbrud eller hærværk, er BeSafe en del af LH Gruppen Danmark. Sammen har vi vores egen skadeservice, så vi kan tilbyde straks-assistance, hvis du bliver udsat for tyveri eller hærværk. De er kompetente til at samarbejde med beredskab og politi på stedet, så sporbevaring sikres i forbindelse med indbrud eller hærværk.
Medarbejderne fra BeSafe, har optrådt MEGET professionelt og kundevenligt igennem alle de opgaver vi har haft sammen. Såvel i forhold til rådgivning før arbejdets igangsættelse, som efterfølgende dialog og selvstændig håndtering af fremdriften. Og installationerne er selvfølgelig altid blevet udført på et kvalitetsmæssigt højt niveau
Få fuld kontrol over hvem der har adgang hvor og hvornår med et sikringssystem fra NOX.
NOX systemet er et fuldt integreret alarm og adgangskontrol system i et produkt.
Ajax alarmsystem, er det nye og meget innovative trådløse alarmsystem.
Produktet er godkendt af forsikring & pension, og kan dermed bruges til alle installationer.
SPC alarmsystem fra tyske vanderbilt er af højeste kvalitet, og fås op til sikringsniveau 20
du kan tilføje simpelt adgangskontrol til SPC tyverialarm
Med Jablotron alarmsystemer opnår du fuld kontrol over jeres alarmløsninger via en app.
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål, så kontakt vores produktansvarlige, Mathias Rasmussen på +45 60 20 15 01
Mange mødes med krav til alarm fra forsikringsselskaber. Et alarmanlæg skal også leve op til specielle krav fra forsikringsselskaberne for at dække skader ved tyveri. Til det skal du bruge en certificeret alarminstallatør, som f.eks. BeSafe. Derudover har alarmer en stærk præventiv effekt, da klistermærke og skilte viser tyven, at stedet er sikret. Har virksomheden, som minimum, sikret det vi kalder for "skallen" – alt det uden om det, der ikke skal være fri adgang til – vil risikoen for indbrud være statistisk set være lavere. Derfor kan alarm til erhverv være en god idé.
Der findes mange kvalitetsalarmer til erhverv. Som udgangspunkt skal du vælge en alarm til erhverv, der er forsikringsgodkendt. Vi anbefaler også at den er forbundet til en kontrolcentral og at den kommer med app, som du kan se hændelseslogs på. Rådgivning kan hjælpe dig yderligere med at kortlægge dine behov. Alarmer fås i alle afskygninger med f.eks. perimetersikring, diverse detektorer som bevægelses og glasbrudsdetektorer, sirener, kontrolcentral og tågekanoner
Vores alarmer kan tilsluttes Securitas kontrolcentral med deres tilhørende vagtpatrulje. Er skaden sket, kan du kontakte os på vores døgnvagt. Vi har selvfølgelig vores egne alarmteknikere og låsesmede klar, og er skaden større end det, gør vi brug af vores samarbejdspartner LH Skadeservice.
Et nyt alarmsystem bidrager til at øge sikkerheden i jeres virksomhed. Det kan dog ikke stå alene. Et alarmsystem har en præventiv effekt, men det er også vigtigt at, der er en reaktion, hvis der skulle være en tyv på spil. Sker der noget uhensigtsmæssigt, sidder vores kontrolcentral (Securitas) klar til, proaktivt, at agere ud fra de forholdsordrer, der er aftalt. Det kan være kommunikere med de ubudne gæster, kontakte nøglemedarbejdere, ringe til politiet eller hvad der er aftalt.
Ja, alle nye systemer på markedet i dag tilbyder en app. Alt andet ville være useriøst. Vi guider dig naturligvis til at vælge rigtigt. I skal være bevidste om krav fra jeres forsikringsselskabet. Foreligger, der et højere sikringsniveau, kan der være begrænsninger for app-brug. -Alt det rådgiver vi selvfølgelig om så løsningen passer.
Vi tilpasser enhver adgangskontrol ud fra dine ønsker til den pågældende ejendom. Når vi opretter et nyt adgangssystem, kan vi kombinere adgangsrettigheder på kryds og tværs.
Den rigtige dørlukker type er med til at gøre hverdagen nemmere – og giver tryghed og sikkerhed til dem der bruger bygningen. Automatiske dørlukkere bliver også brugt til at hjælpe gangbesværede og handicappede til en nemmere hverdag.
Mulighederne er mange inden for dørtelefoni og videotelefoni, og med de seneste teknologiske løsninger, kan man i dag, eksempelvis få opkaldene ind på mobilen, og samtidigt se, hvem der står på gaden. Vi leverer alt fra den klassiske dørtelefon, til den moderne, online-dørtelefon med inkorporeret video.
Der findes både mekaniske og elektroniske låsesystemer. Et mekanisk låsesystem er mere prisvenligt end et elektronisk låsesystem. Dog kan der være penge at spare på sigt ved at vælge et elektronisk låsesystem, da det er væsentlig billigere i drift.
Vi anvender den nyeste teknologi på markedet med blandt andet AI teknologi. Moderne videoovervågning er meget mere end præventiv sikring, brug teknologien som et værktøj i hverdagen.
Både små og store projekter
Skriv endelig til os, vi sidder klar til at hjælpe