Leder du efter sikringsløsninger til en boligforening? Så kan vi hjælpe dig. Der findes ikke ét overordnet produkt inden for sikring af boligforeninger. Her skal forskellige løsninger komplementere hinanden for at opnå et godt sikringsniveau, samtidig med at brugervenligheden er i top.
Med en kombination af ordentlige dørlåse og eventuelt et dørtelefonsystem, holder I de fleste indbrudstyve eller hærværksskader for døren. Det kan vi krydre med videoovervågning. Det er blot en opgradering af sikkerheden, men samtidig også en ekstra sikkerhed for jeres arbejdende personale samt beboere. Der kan være mange fordele ved øget sikkerhed af boligforeningen.
BeSafe rådgiver, monterer, vedligeholder og servicerer boligforeninger i Danmark. Vi tilbyder altid de nyeste, forsikringsgodkendte løsninger på markedet. Vi er ISO9001/2018-certificeret og medlem af SikkerhedsBranchen, og kvalitetssikrer alle vores leverancer gennem ensartede processer.
Vi tilbyder også adgang til vores velfungerende service- og beredskabsafdeling. Den står klar til at løse alle slags opgaver, også de akutte. Du vil blive mødt af en ekstraordinær service, uanset opgavens karakter.
Vi har produkter til alle sikringsniveauer, og vi afslutter altid vores arbejde med en installationserklæring, som I skal bruge til jeres forsikring.
En gældende installationserklæring kan man i øvrigt kun få af en ISO 9001 forsikringsgodkendt installatør, og det er BeSafe selvfølgelig. Derfor får I fuld, forsikringsgodkendt sikkerhed, hvis BeSafe står for jeres sikringsløsninger.
Ingen bygninger eller boliger er ens. Nogle har muligvis kun brug for et mekanisk låsesystem og eventuelt en alarm med en enkelt bevægelsessensor, mens andre har brug for et elektronisk låsesystem, videodørtelefoni, samt alle sikringselementer, måske endda suppleret med udendørs videoovervågning. Derfor tilbyder vi altid en gratis og uforpligtende gennemgang af jeres lokaler og bygninger, således at vi efterfølgende kan skræddersy præcis den sikringsløsning, I har brug for ud fra jeres specifikke behov. På den måde vurderer vores dygtige sikringseksperter, hvordan I bedst opnår den sikkerhed, I har behov for.
Bor du i en boligforening, hvor I drømmer om at få videoovervågning? Det er en mulighed, men det er vigtigt at være bevidst om, hvilke regler der gælder på området. Først og fremmest skal videoovervågningen ske i områder med almindelig færdsel, altså hvor andre folk har adgang. Desuden skal der indhentes tilladelse til at have videoovervågning, og den skal indhentes fra politiet.
Desuden må boligforeninger installere videoovervågning i lukkede områder, hvor der ikke er almindelig gennemgang såsom affaldsrum, private p-kældre, vaskekældre og lignende. Her gælder krav fra Datatilsynet og persondataloven, som det er vigtigt at være opmærksom på forud for installering af videoovervågning i boligforeningen. Det er dog anbefalet, at man kun installerer videoovervågning ved steder, hvor man har oplevet alvorlige forhold og tidligere har prøvet andre mindre indgribende midler uden god erfaring.
Er jeres bygning sikret imod tyveri? Adgangskontrol er et vidt begreb, men helt overordnet gælder det om at styre adgangen til jeres områder.
I skal som minimum have et traditionelt mekanisk låsesystem, som er patenteret. På den måde er I sikre på, at de nøgler, I udleverer, ikke kopieres.
Har I stor udskiftning af medarbejdere eller beboere, kan det anbefales at vælge et elektronisk låsesystem, også kaldet adgangskontrol.
Adgangskontrol er enten med en pinkode, brik eller APP adgang – fælles for dem alle er, at det er nemt at ændre ved udskiftning eksempelvis af medarbejdere, beboere og leverandører.
Der findes mange muligheder i forskellige prisklasser, når det kommer til videoovervågning. Hos BeSafe er holdningen klar, hvis det skal være et professionelt og driftsikkert anlæg, SKAL det være en kablet installation.
Pas på jeres medarbejdere og kunder med videoovervågning. Videoovervågning er med til at øge trygheden for både medarbejdere og kunder. En installeret videoløsning har en meget stor præventiv effekt overfor kriminalitet, og skulle I have en episode, er det meget nemt at se optagelsen eller eventuelt udlevere videomaterialet til politiet.
Når det drejer sig om videoovervågning, har vi erfaret, at stort set ingen bygninger er ens. Derfor tilbyder vi en gratis og uforpligtende gennemgang af jeres bygning, med et efterfølgende tilbud, baseret på relevante muligheder og med optimal løsning for øjet.
En alarmløsning til jeres ejendom skal være med til at sikre hverdagen mod ubudne gæster, da alarmskiltene har en præventiv effekt. De fleste tyve forlader stedet, når de hører en sirene og samtidig opdager, at de bliver filmet af et kamera. De få, der ikke tager det seriøst, bliver opdaget af vores vagtpatrulje, Securitas, eller af politiet.
Hverdagen skal fungere optimalt, og en tyverialarm fra BeSafe er nem at betjene, eksempelvis via app eller et betjeningspanel. Der findes utallige muligheder til et alarmsystem, og vi tilbyder de bedste produkter på markedet. Vi er uafhængig af producenter, hvilket gør, at vi i samarbejde med jer, altid kan vælge den bedste løsning - og altid ud fra netop jeres behov.
Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål, så kontakt vores produktansvarlige, Mathias Rasmussen på +45 60 20 15 01
Det afhænger af det valgte produkt, men er det et digitalt produkt, kan alt administreres – eller vi kan gøre det på vegne af jer. Udskiftning af navne på dørtableau kan foretages fra kontoret i en cloud-platform, adgang i form af adgang kan styres med en app. Brikker kan produceres og sendes fra vores kontor.
Et nyt låsesystem bidrager til at øge sikkerheden i ejendommen. Det kan dog ikke stå alene. Vi tænker altid brugeradfærd ind i projekterne hos BeSafe. Det er oftest en fordel at få det integreret med et dørlukningssystem i form af dørautomatik.
BeSafe tilbyder adgang til vores velfungerende service- og beredskabsafdeling. Den står klar til at løse alle slags opgaver, også de akutte. Du vil blive mødt af en ekstraordinær service, uanset opgavens karakter. Vi skræddersyer serviceaftaler til lige præcis jeres behov.
Der er meget at vælge mellem, det er vi helt klar over. Du er altid velkommen til at ringe til vores produktansvarlige på +45 60 20 15 01 og høre nærmere. Vi tilbyder også at komme til dig for at finde den rigtige sikringsløsning. Det er helt uforpligtende.
Vores låseservice til erhverv, er tilpasset den enkelte virksomhed eller ejendom, og vi finder sammen den løsning der passer præcis til jeres behov.
Brug vores ekspertise indenfor dørpumper og dørlukkere. Læs mere om hvad vi kan tilbyde her.
Få fuld kontrol over hvem der har adgang hvor og hvornår med et låsesystem fra SALTO. Med Salto systemet, kan du både åbne døre med din smartphone, eller en adgangsbrik.
Scantron dørtelefoni er et af de mest udbredte systemer herhjemme, og med god grund. Kvalitet og pris hænger sammen. Produktet er udviklet og produceret i Tyskland
Både små og store projekter
Skriv endelig til os, vi sidder klar til at hjælpe